Najczęstsze pytania

Zamówienia

Czas wysyłki zamówienia zależy od wybranej mtody dostawy oraz miejscowości zamieszkania. Zamówienia krajowe wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego i zwykle są ona dostarczane do klientów już następnego dnia roboczego.



Nasi partnerzy logistyczni:

  • DPD
  • InPost
  • DHL
Realizujemy zamówienia z dostawą przez kuriera oraz do paczkomatu.Przesyłki krajowe (zamówienia przedpłacone):
Sposób wysyłkiCena przesyłkiCzas dostawy
InPost (paczkomaty)20 PLN1-2 dni
InPost (kurier)20 PLN1-2 dni
DPD (kurier)20 PLN1-2 dni
DHL20 PLN1-2 dni

Realizujemy wyłącznie zamówienia opłacone przelewem lub kartą kredytową (nie wysyłamy za pobraniem).

Płatności

Nasz sklep obsługuje wszystkie najpopularniejsze metody płatności.

  • Tradycyjny przelew bankowy
  • Płatność elektroniczna

Płatności elektroniczne realizujemy za pośrednictwem PayNow. W naszym sklepie zapłacisz:

Zwroty i reklamacje

Tak, bez problemu można zwrócić zamówione produkty. W ciągu 14 dni od odebrania zamówienia, możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Wystarczy wypełnić formularz odstąpenia od umowy, znajdujący się pod tym linkiem. Następnie odeślij formularz do nas na maila: zwroty@the-dermocosmetics.pl oraz odeślij zamówione produkty na adres: 

 

Omnipack Fulfillment Center (FC3), Aleja Katowicka 66 hala DC04, rampa 55, 05-830 Nadarzyn, +48 22 290 27 94

 

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przez nas zwróconych produktów, po zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki. Zwrot środków otrzymasz na konto, którego użyłeś do opłacenia zamówienia. 

 

*W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo kontakt@the-dermocosmetics.pl