Najczęstsze pytania
Zamówienia
Czas wysyłki zamówienia zależy od wybranej mtody dostawy oraz miejscowości zamieszkania. Zamówienia krajowe wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego i zwykle są ona dostarczane do klientów już następnego dnia roboczego.
Nasi partnerzy logistyczni:
- DPD
- InPost
- DHL
Sposób wysyłki | Cena przesyłki | Czas dostawy |
InPost (paczkomaty) | 20 PLN | 1-2 dni |
InPost (kurier) | 20 PLN | 1-2 dni |
DPD (kurier) | 20 PLN | 1-2 dni |
DHL | 20 PLN | 1-2 dni |
Realizujemy wyłącznie zamówienia opłacone przelewem lub kartą kredytową (nie wysyłamy za pobraniem).
Płatności
Nasz sklep obsługuje wszystkie najpopularniejsze metody płatności.
- Tradycyjny przelew bankowy
- Płatność elektroniczna
Płatności elektroniczne realizujemy za pośrednictwem PayNow. W naszym sklepie zapłacisz:
Zwroty i reklamacje
Tak, bez problemu można zwrócić zamówione produkty. W ciągu 14 dni od odebrania zamówienia, możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Wystarczy wypełnić formularz odstąpenia od umowy, znajdujący się pod tym linkiem. Następnie odeślij formularz do nas na maila: zwroty@the-dermocosmetics.pl oraz odeślij zamówione produkty na adres:
Omnipack Fulfillment Center (FC3), Aleja Katowicka 66 hala DC04, rampa 55, 05-830 Nadarzyn, +48 22 290 27 94
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przez nas zwróconych produktów, po zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki. Zwrot środków otrzymasz na konto, którego użyłeś do opłacenia zamówienia.
*W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo kontakt@the-dermocosmetics.pl